Yazının kısa bir versiyonu burada yayınlanmıştı. Bu biraz daha geniş içeriğe sahip versiyonu. Bir kömür madencisinin kızı olan Heather Leigh, 1990'lı yıllardan itibaren müziğin içinde bir isim. Müziğini, "şekil, sadakati ve bütün formları havaya uçuran ve yokeden, güçlendirilmiş ve yükseltilmiş teller ve vokaller ile metal ayinler" olarak tanımlıyor. Burada metal ayinler dediği şey, kullandığı pedallı çelik gitar. Not Not Fun, Family Vineyard, Fag Tapes, Ultra Eczema, Chocolate Monk, Kendra Steiner Editions, Ikuisuus, Eclipse Records, Fonal, Wish Image ve Volcanic Tongue gibi plak şirketlerinden kayıtları yayınlanan müzisyen aynı zamanda Volcanic Tongue plak şirketinin ortaklarından bir tanesi.
Aynı zamanda Heather Leigh görsel bir sanatçı. Yani grafik tasarımcısı ve birçok çalışması başta İngiltere ve ABD sergilerinde yer aldı ve birçok kayıt kapağında kullanıldı. Bu arada Sex Tape, Brötzmann / Leigh ikilisinin ilk çalışması değil daha önce yayınlanan "Ears Are Filled With Wonder" albümünü de unutmamak lazım...
Brötzmann, müziğinde cinsellik konusunda hiçbir zaman tabulara sahip olmadı. 1969 yılında yayınlanan "Nipples" ve 1970 yılında "Balls" albümleri dur duruma birer örnek denilebilir.
Kayıt sonik yani işitsel sevişmenin huzursuz bir ayini olarak tanımlanıyor. Brötzmann kaslı bir kükreme etkileme dişiyi çalışmalarına ile başlar, ama Leigh onun erkeklik çağrısından çok etkilenmez. Keskin metalik çizgileri onu kendi taktiklerini değiştirmeye zorluyor, onu kendi oyunlarında oynamaya zorluyor, ancak yavaş ve gürültülü bu yaramazlıktan hoşlanıyor. Sonra yine işler kızışmaya başlıyor ama sonrasında Brötzmann'ın şaşırtıcı duygusal melodileri başlıyor ve Leigh buna cevap veriyor.
Albüm bir nevi aşk hikayesi ama Free Jazz tarzı bir anlatımı var diyebiliriz.
Yorumlar
Yorum Gönder